Podsumowanie czerwca

Koniec miesiąca to podsumowanie czytelnicze. Czerwiec był dość dobry pod względem przeczytanych książek. Pojawiło się kilka nowości, ale również nieco starszych pozycji. Jeśli jesteście ciekawi, co czytałam w tym miesiącu to zapraszam do lektury 😉

Miesiąc rozpoczęłam od książki Dagmary Skalskiej Fitness umysłu. Sam tytuł zakupiłam już dawno, ale nie było czasu, aby na spokojnie do niego przysiąść. Wreszcie ten czas się znalazł i nie żałuję, że wreszcie się zdecydowałam. Na mojej liście do przeczytania lądują inne książki pani Skalskiej.

Recenzja: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/09/fitness-umyslu-ze-skalska-dagmara-skalska-recenzja

Kolejna na liście była Cała nadzieja w Paryżu. W tym miesiącu trafiłam na same dobre książki. Może to też kwestia dokładnego wyboru tytułów, nad którymi chwilę się zastanawiałam.

Recenzja: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/03/cala-nadzieja-w-paryzu-deborah-mckinlay-recenzja

Na mojej drodze czytelniczej pojawiła się książka dla dzieci. Nie była to pozycja planowana, ale z pewnością warta uwagi.

Recenzja: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/15/polacz-kropki-warszawa-agata-toromanoff-recenzja

Odstępstwem od książek, które zwykle czytam była biografia Wandy Chotomskiej. Publikacja polecona przez kilka osób, więc w końcu się skusiłam. Był to czas naprawdę miło spędzony, zwłaszcza, że można przeczytać kilka ciekawych anegdotek.

Recenzja: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/16/wanda-chotomska-nie-mam-nic-do-ukrycia-barbara-gawryluk-recenzja

W czerwcu sięgnęłam ponownie po książkę Magdaleny Kordel. Tym razem latem przeniosłam się do mroźnego grudnia.

Recenzja: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/17/aniol-do-wynajecia-magdalena-koredel-recenzja

Na koniec długiego weekendu sięgnęłam po Magiczne lato Aleksandry Tyl.

Recenzja: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/19/magiczne-lato-aleksandra-tyl-recenzja

Ostatnie cztery książki były z Wydawnictwa W.A.B. Wszystkie to nowości i wszystkie przypadły mi do gustu. Czytało się je szybko, lekko i bardzo przyjemnie.

Hotel Varsovie: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/21/hotel-varsovie-klatwa-lutnisty-sylwia-zientek-recenzja

Łabędzie z Piątej Alei: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/25/labedzie-z-piatej-alei-melanie-benjamin-recenzja

Powieść bez O: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/28/powiesc-bez-o-judith-w-taschler-recenzja

Żerca: www.torbazksiazkami.wordpress.com/2017/06/29/zerca-katarzyna-berenika-miszczuk-recenzja

 

Łącznie w czerwcu przeczytałam 10 książek i to chyba mój rekord, ale też spowodowany dużą ilością wolnego czasu. Lipiec zdecydowanie będzie bardziej ubogi w ilość książek, choć mam nadzieję, że ich jakość będzie równie wysoka 😉

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

